Ji Chang Wook Hakkında Her Şey

Ji Chang-Wook


Korecesi: 지창욱
Meslek:Oyuncu
Doğum Tarihi: Temmuz 5, 1987
Doğduğu Yer:Güney Kore, Anyang (Gyeonggi)
Boyu: 182 cm.
Kilo:65
Kan Grubu:AB
Burcu:Yengeç
Eğitim: Dankook Üniversitesi-Tiyatro ve Sinema
Sigara Kullanıyor Mu?: Evet
Hobileri: Futbol Oynamak (aynı zamanda stresle başa çıkma yöntemi), Genel de arkadaşlarıyla kafe'ye gidip
bir şeyler atıştırmak ve yine arkadaşlarıyla beraber sauna yada hamama gitmek. köpeğiyle oynamak. Ve en önemlisi motor kullanmak en büyük hobisidir.










Ajansı: Glorious Entertainment   Buraya tıklayabilirsiniz.
İnstagram: @Jichangwook  Buraya tıklayabilirsiniz.
Twitter: @Jichangwook   Buraya tıklayabilirsiniz.

                           Hakkında

      Ji Chang Wook, Babasını orta okul birinci sınıftayken kaybetti. Bu yüzden annesiyle beraber yaşadı. Annesine çok düşkün biri olduğunu her zaman dile getiriyor. Hatta ilk bu sektöre girdiğinde Annesi şiddetle karşı çıkmış ve ilk o zaman Annesine karşı gelip bu sektöre girmiş. O dönemleri hala üzülerek anlatıyor.


     Orta okul ve Lise yıllarını çok sakin geçirdi. Hatta onlar hayatımın karanlık yaşlarıydı bu yüzden pek hatırlayamıyorum demişti.Okuldan sonra direk evine gelir pek arkadaşlarıyla takılmazmış. Karakteri daha çok içine kapalı  ve utangaç, zaten bütün röportajlarında bunu görebilirsiniz. Kendileri bir çok aktör gibi yakışıklılığıyla bu sektör de yer edinmedi. Lise yıllarında cahillik ile Tiyatro ve Sinema bölümünü seçip başlamış. Bu yıllarını şöyle anlatıyor;
       ''Bir star olmak çok kolay gibi görünüyordu. Fakat tiyatro ve film alanına girdiğimde çocukluğundan beri çalışan sınıf arkadaşlarım, benden farklı görünüyorlardı. Çok derin düşünceleri vardı, sınıf arkadaşlarım bana deli çocuk' muşum gibi bakıyorlardı. Amaçsızca sürüklendim ve bir yıl boyunca derslere gitmedim.''
   Bütün notları  ya 'D' ya da 'F' idi. Ji Chang Wook bu bölümü seçerken çok kolay olacağını düşünmüş ama işler hiç de istediği gibi gitmemiş bu olayı şu sözlerle anlatıyor;

 ''Tiyatro ve film bölümüne katıldığımda çalışmam gerekmediğini düşündüm ama tiyatro tarihine çalışmamız gerekiyordu ve çok fazla teori sınıfı vardı. "Romeo ve Juliet" gibi oyunlara çalışmamız gerekiyordu ama ben bu oyunların neden bu kadar meşhur olduğunu bile bilmiyordum ve eğlenemiyordum da.''
   Bir süre sonra bıraktım. Bu yıllarında her şeyden vazgeçmek istemiş.Tam da bu sıra da okulda koridor da yürürken üst sınıflardan bir öğrenci onu itip duvara yapıştırmış ve şöyle demiş 'sakın kıpırdama' sonra anlamış ki üst sınıftakiler film çekimi yapıyorlar ve orada duracak birine ihtiyaçları var. Ji Chang Wook ise orada durmuş çekim bitene kadar ve o esnada gelecekte ne yapmak istediğini bulmuş. Sadece sette durmak bile onu müthiş hissettirmiş. O günden sonra ise anlamsız gelen bütün dersler anlamlı gelmeye başlamış.



               Kariyerinin Başlama Zamanı



    İlk olarak bağımsız çalışan bir yönetmenle tanışıp filminde oynamış ve bir tane de müzikalde oynamış o sıra ise dikkat çekmeye başlamış. tüm bunlardan sonra hemen bir şirket ile anlaşma imzalamış ve 2- 3 yıl burada hazırlanmış. Bunu şu şekilde anlatıyor;
  ''Bu tecrübeler fırsatlara dönüştü ve bağımsız film "Sleeping Beauty"de  ve tek perdelik müzikal 'Daehakro' da da bir star oldum.Tecrübeler sayesinde sıkıcı olduğunu düşündüğüm bu sınıfların öneminin farkına vardım bu yüzden onur kırıcı şeyleri kabullendim.''
   Bu yolda çok fazla acı çekmiş. Başına çok fazla şey gelmiş çok defa vazgeçmek istemiş ama oyuncu olmak istediği için bütün onur kırıcı şeyleri kabullenmiş. Bunu bir röportajında Utanç ve acı verici olarak anlattı

   ''Bir keresinde bir yönetmen bana "Berbat müzikaller yapmak için mi etrafta dolanıyorsun?" demişti. Çok incinmiş hissettim. Bugün hala bazen hatırlarım bunu.'' Ve ekledi; Başlangıçta,gerçekten kaçmak ya da kendimi saklamak istedim çünkü onur kırıcı şeyleri kabullenmeye alışmıştım (güler). Biri "Berbat yeteneğinle rol mü yapacaksın?" dese bile güleceğim ve "evet,evet!" diyeceğim. Çok yorucuydu ama hayatımı değiştiren bir dönemdi.''
  İşte bu yıldızımız aynen böyle star olmaya giden yolda basamakları böyle teker teker çıktı. Ve en son staj dönemi sonun da seçmelere katıldı ve senaristin ondan memnun kaldığını onu seçtiğini öğrendi. Senarist onun gülümserken kibar görünmesinden etkilenmiş. Ve role uygun bulmuş.
Bu sayede de bu sektöre resmen giriş yapmış olmuş.

                   Kadınlar ile İlişkisi



        Sevdiğim kişiyle karşılaşmak için sıkı çalışan bir tipim . Yıl dönümlerini hatırlamak konusunda gerçekten berbat olsam da bunda gerçekten iyimdir.  Aslında Sevgililer Günü'nün ne zaman bile bilmem. Yani Şubat'damıymış, anladım. (Muhabir: Ne, yani daha önce hiç çikolata almadığını mı söylemek istiyorsun?) Orta okul ve lise yıllarımda erkek okullarına katıldığım için etrafımda sadece erkekler vardı. Yazın maç ettiğimizde bile tuvalette birlikte duş alırdık. En son çok cahil ve umursamazdım. Üniversiteye girip bayan arkadaşlarla eğitim gezisine gittiğimde karşı
cins hakkında çok cahildim tuhaf ve utanmış hissetmiştim.





İdeal Kadın Tipi





       Pozitif, düşünceli, neşeli bir kız. Tamamen uyumlu olabileceğim biri ile birlikte olmak istiyorum. Çocuk gibi masum olmama izin verecek birisi. Benim bir aktör olarak olağandışı çalışma programım konusunda anlayışlı biri olabildiği sürece ne olduğunun önemi yok. Daha da önemlisi birbirimizle iyi bir şekilde iletişim kurmalıyız.Biriyle birlikte olabilirsem yıl dönümlerimizi özenli bir şekilde kutlayıp, onun için  havalı bir şekilde sürprizler hazırlarım, herhalde değil mi?

































FİLMLERİ;


-Sleeping Beauty (2008)
-Death Bell 2: Bloody Camp | Gosa Du Beonjjae Yiyagi: Gyosaengsilseop (2010) - Soo-Il
-How to Use Guys with Secret Tips | Namja Sayongseolmyungseo (2013) - Hong-Joon
-The Long Way Home | Seoboojeonsun (2015) - Military Police (Sahne silinmiş.)
-Fabricated City | Jojakdwen Doshi (2017) - Kwon Yoo
-Two Policemen | Doopojol (TBA) - rookie police officer


DİZİLERİ;


-Suspicious Partner | Soosanghan Pateuneo (SBS / 2017) - No Ji-Wook
-The K2 (tvN / 2016) - Kim Je-Ha
-Healer | Heelreo (KBS2 / 2014-2015) - Seo Jung-Hoo
-Secret Love (Dramacube / 2014) - guardian angel 2013
-Empress Ki | Kihwanghoo (MBC / 2013-2014) - Ta Hwan / Emperor Huizong of Yuan
-Five Fingers | Dasutsongarak (SBS / 2012) - Yoo In-Ha
-Bachelor's Vegetable Store | Chonggagne Yachaegage (Channel A / 2011-2012) - Han Tae-Yang
-Warrior Baek Dong Soo | Moosa Baek Dong Soo (SBS / 2011) - Baek Dong-Soo
-Smile Again | Useora Donghaeya (KBS / 2010-2011) - Carl Laker / Dong-hae
-Hero (MBC / 2009)
-My too Perfect Sons | Sol yakgukjip Adeuldeul (KBS2 / 2009) - Song Mi-Poong
-You Stole My Heart | Nan nege Manhaeteo (KBS2 / 2008)

Yorumlar

Popüler Yayınlar